Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Két nagyon nagy érv, amit a Manhattan Midtown-i vásáron kell megtenni

2018.11.21

A New York-iakhoz képest néhány dolog rosszabb, mint a Manhattan Midtown-i frenetikus hellscape. A stroboszkópszerű villogó óriásplakátok, a rémisztő Elmos és a túlzottan agresszív Nuts4Nuts utcai kereskedők között a New York-i nyüzsgő szívverés önmagáért, az összes káoszból és nem hűvös lett. És mégis úgy találtam magam, hogy Midtownban vásároltam 3 órát, 17 percet és 36 másodpercet a múlt héten. Igen, csak egy kőhajításnyira, ahonnan a Snoopy és a Santa a Hatodik Avenyön lebeg a Hálaadás napján, két új megasztore van, amelyek miatt az IRL bevásárlás nem annyira rossz.

levistimessq_mbaca_d6i4287.jpg

A 52. utcai és a Fifth Avenue-nál a Nike átvette a Cartier, Salvatore Ferragamo és Zara szembetűnő sarokát egy 68.000 négyzetméteres, hatemeletes zászlóshajóval. Smack a Times Square közepén, a 46. és a Broadway-en, Levi's megnyitotta legnagyobb boltját Amerikában 16.902 négyzetméteren. A két márka együttesen az amerikai stílusú cipők és farmerek közé tartoznak, és mint ilyenek, felelősséget kell vállalniuk mindenki számára.

A turisták természetesen központi szerepet töltenek be ebből a látásból, és meglepő módon mindkét üzlet első emeleteit a városon kívüliek számára töltötte, akik New York-i városközpontú ruhát keresnek. A Nike-nél testreszabhatja a cipőket az exkluzív, New York-i ihletésű mintákon, mint egy mosolygó piros alma (kapja meg?), Míg a Levi lézernyomtatott laptaszerű szabadkőműves farmereket és tisztelgéseket az MTA-hoz . (Megjegyzés: Ha a Levi MTA-inspirált grafikáit felveszik a metrók rögzítésében, azt ígérem, hogy személyesen több pár L Train farmert vásárolok.)

De a New York-i úton áthaladó emberek nyilvánvaló játékain túlmenően mindkét üzlet kiváló munkát végez a valóságos New York-i üzletben. A Nike-nél aligha könnyű belépni és kijutni anélkül, hogy egy másik emberhez beszélne. Felszerelheted a Nike alkalmazást, és a jövő-iparos boltban átcsúsztathatod, mint egy e-kereskedelmi kosár 3-D verzióját. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a QR-kódokat manökencsekkel szkennelje, elemeket küldjön az öltözőknek, és még előzetesen kiválaszthatja, hogy mit szeretne megpróbálni mielőtt eljutna a boltba, és elrejtette azt a szekrénybe. Minden elem az alkalmazáson keresztül is megvásárolható, ami kiküszöböli a fizetési sorokat. A Nike már évek óta elemezte üzleteit, rájött, hogy sok vásárló nem akarja, hogy az értékesítési munkatársak ne aggódjanak, sőt, a fülhallgatóikat is ki kell venniük. Az alagsorban az egyre gyorsabban vásárolt gyorsbolt, melyet az eladási adatokkal bizonyítottan a New York-i lakó férfiak és nők kedveltek. A cél az, hogy a helyiek számára biztosítsanak helyet a raktározáshoz, anélkül, hogy kapcsolatba kellene hoznunk a fent említett turistákkal.

Ha a Nike elképzelése a következő vásárlási hullám futurisztikus, Lévi határozottan nosztalgikusabb, saját regénye, új piacra dobott mannequins. A földszint egy hatalmas pincében, ingyenes Wi-Fi-vel, a márka a történelemmel szemlélte termékét. A szüreti stílusok hatalmas válogatottja indigóművészet alatt helyezkedik el, míg az 501-es éveket évente rendezik, így a szuperfánok könnyedén megkaphatják kedvenc sziluettjeiket. A férfi és a női ruhák szekciója a téma helyett vibe, így a sportolók által épített dudák laza farmereket és rögbi ingeket vásárolhatnak, miközben a szikrázó szerű nők rhinestone studded denimből és vágott fehér pólókból kaphatnak. A termék itt klasszikus, de a Levi's a munkát olyan divatcentrikus elemek készítésére helyezte, amelyeket a New York-iak szeretni fognak, mint például a nagy emelkedésű, egyenes lábú jean, a "borda" és a vágott, sherpa-bélelt kamionos kabát hogy van egy boxos, fiúk illik. A Nike-tól eltérően még mindig ügyelni kell az emberi értékesítőkkel, hogy vásárolhasson, bár az áruház egy mobilalkalmazást használ, amely átvizsgálja az árucikkeket, és megkönnyíti a kedvenc elemek elrejtését.

Mindkét üzletben kiterjedt testreszabási lehetőségek is találhatók, ha ez a hangulatod. Levi HQ első emeletén testreszabhatja darabjait a márka legnagyobb Tailor Shop-ban, amely 10 iPads-ot tartalmaz, amelyek világszerte design inspekcióval rendelkeznek. A Nike Store boltjának legfelső emeletén a Nike Experts által tervezett teljes dizájnstúdió található, ahol a meglévő minták a vásárlók kedvelőinek, exkluzív anyagokból és színekből állhatnak. Itt a mesteremberekkel való üldözés és a hosszú és kemény gondolkodás arról, hogy milyen farmert szeretne, vagy milyen színűnek kell lennie a catsuitnak, mint a tapasztalati, márkaépítő komponensnek a több digitalizált, súrlódásmentes áruházak számára.

Függetlenül attól, hogy egy ideig felfüggeszti-e, és testre szabja-e vagy gyorsul-e anélkül, hogy megpróbálná ezeket az új farmereket is, nehéz vitatkozni azzal a ténnyel, hogy a Midtown őrületének megfékezése az, ami mindkét üzletben a legjobb. Nincsenek horizontvonalak, csak végtelen termékek, például a szekrény alapjai zen kertjei. Nem akartam messzire menni, hogy a helyiséget nyugodtan hívjam - mindkét üzletben még mindig a zenék zenéje van - de örömmel üdvözlik a valós élet zavartságait, ahol csak az a probléma, Max 97s megy az új 501-esekkel.

 
 

 



Archívum

Naptár
<< Augusztus / 2019 >>


Statisztika

Most: 1
Összes: 2876
30 nap: 195
24 óra: 10